یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مدلهای جدید مبل ال راحتی 2016

هایپر مبل| مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

مدلهای جدید مبل ال راحتی 2016

۷۹۰ بازديد

مدلهای جدید مبل ال راحتی که دل شما را می برند

کاناپه های منطقه ای (مدولار)که بیشتر افراد به آن مبلمان ال شکل می گویند از کنار هم قرار دادن تکه هایی از مبلمان از انواع تک دسته گرفته تا مبلمانی برای دراز کشیدن تشکیل می شود. مبلمانی چند منظوره که تقریبا در اتاق نشیمن با هر اندازه ای قابل استفاده است. این کاناپه ها فضای نشیمن راحت و زیادی را در اختیار شما قرار می دهند وبه دلیل اتصال به هم و اینکه به اشغال جایی برای دسته مبل نیازی ندارند، بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک به شمار می روند.

 

منبع

 به دلیل اینکه مبلمان منطقه ای اندازه بزرگی دارد، آثار هنری باید با اندازه این مبلمان هماهنگ باشد و به دکوراسیون تعادل ببخشد. زمانی که مبلمان زیادی در فضا وجود دارد،احساس کمبود آثار هنری بیشتر حس می شود. بنابراین برای اینکه کنجی دنج داشته باشید دیوار را خالی رها نکنید و از آثار هنری متنوعی روی دیوار پشتی کاناپه منطقه ای استفاده کنید.

برای تناسب مدل مبلمان ال شکل باید چندین نکته را رعایت کنیدو هماهنگی رنگ و سبک در خرید لوازم منزل به خصوص مبلمان اهمیت ویژه ای دارد. مبلمانال شکل را بر اساس کاربرد موردنیاز می توانید جابه جا کنید و به عنوان مثال آن را به عنوان فضایی برای دور هم جمع شدن های خانوادگی یا حتی جای خوابی برای میهمان در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه کاناپه های منطقه ای تکه های بزرگی دارند هنگام انتخاب میز پذیرایی دقت داشته باشید که باید تمام افراد بتوانند به راحتی به میز دسترسی داشته باشند. از میز پذیرایی متناسب با شکل مبلمان استفاده کنید برای مثال برای کاناپه های گرد و بیضی شکل از میز گرد و برای انواع ال (L) و وی (V) شکل از میزی ال (L) یا مستطیل استفاده کنید.علاوه بر میزهای عسلی حداقل از یک میز کناری ثابت برای قرار دادن آباژور، شمعدان یا لوازم جانبی دیگر استفاده کنید.

 

شیکترین سرویس مبلمان ال راحتی

شیکترین سرویس مبلمان ال راحتی

جدیدترین مدل مبل ال راحتی

جدیدترین مدل مبل ال راحتی

مبل ال راحتی

مبل ال راحتی

شیکترین سرویس مبلمان ال راحتی ویژه (نو عروسان)

شیکترین سرویس مبلمان ال راحتی ویژه (نو عروسان) 

شیکترین سرویس مبلمان ال راحتی

شیکترین سرویس مبلمان ال راحتی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.